دوره آموزش سبک زندگی فاطمی در اولویت برنامه های ایام فاطمیه 

دوره آموزش سبک زندگی فاطمی در اولویت برنامه های ایام فاطمیه 

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹
رقیه ملایی گفت: هم زمان با ایام فاطمیه برنامه های کانون بیت الرقیه (س) با اولویت دوره آموزش سبک زندگی فاطمی ویژه بانوان، دختران نوجوان و جوان در حال برگزاری است.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های کانون در ایام فاطمیه، گفت: هم زمان با ایام فاطمیه برنامه های کانون بیت الرقیه (س) با اولویت دوره آموزش سبک زندگی فاطمی ویژه بانوان، دختران نوجوان و جوان در حال برگزاری است.



مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت تاکید کرد: زن مسلمان باید در همسرداری، توجه به اعضای خانواده، تربیت فرزند، توجه به مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه، عفت، عبادت، علم‌آموزی، تقوا و فهم قرآن الگوی خود را حضرت زهرا (س) قرار دهد.



وی افزود: متاسفانه امروز دنیای غرب به وسیله تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بیش از پیش به دنبال معرفی الگوهای غربی برای زنان و دختران ما است بنابراین برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و در مبارزه با جنگ نرم دشمن باید الگوهای برتر دینی معرفی کنیم.



ملایی اظهار کرد: به همین منظور تصمیم گرفتیم به مدت ۲۰ روز دوره آموزش سبک زندگی فاطمی را برگزار کنیم تا بتوانیم معارف فرهنگ فاطمی را در بین این قشر از جامعه ترویج دهیم.



مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت ابراز کرد: محورهای مورد بحث و آموزش در دوره سبک زندگی فاطمی شامل مسئله عفاف و حجاب، آئین همسرداری و تربیت فرزند است.



وی ادامه داد: علاوه بر این نیز مراسم سوگواری هم با ختم صلوات و ختم قرآن کریم روزانه برگزار شده و ثواب آنها به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) هدیه می شود.



ملایی عنوان کرد: همچنین اجرای طرح اطعام نیازمندان در دهه دوم فاطمیه در دستور کار برنامه های کانون قرار دارد و در همین راستا در حال جمع آوری کمک های مومنانه خیرین و مردم هستیم.



مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت در خاتمه یادآور شد: در آستانه ورود به ایام فاطمیه، مسجد و محله به کمک بچه های مسجدی کانون با نصب بنر و پرچم، سیاه پوش شد.

پایان پیام/ 586